Click Here

Friday, September 20, 2013

کوئی آہٹ نہیں آتی سرِ دشتِ گُماں جاناں

کوئی آہٹ نہیں آتی سرِ دشتِ گُماں جاناں

غُبارِ راہ کو تکتے ہوئیں آنکھیں دھواں جاناں

چمکتا ہے ہمارے نام کا تارا جہاں جاناں

نجانے کس افق کے پار ہے وہ کہکشاں جاناں

مجھے یہ وہم لاحق تھا، درودالان ہیں میرے

مجھے یہ خوش گمانی تھی، مرا ہے یہ مکاں جاناں

تمہاری گفتگو سنتی رہے دنیا، پہ دم بھر میں

ہماری خوشکلامی بھی بنی اِک داستاں جاناں

مری دہلیز پر صدیوں سے ہے پہرا عزابوں کا

مجھے اِذنِ سفر کب ہے جو کھولوں بادباں جاناں

عجب بے چارگی ہے، ہر طرف ہیں خوف کے پہرے

جہانِ ہست کی وحشت میں ہوں بے سائباں جاناں

قفس کے اُس طرف پہنچے کبھی میری کہانی بھی

اُفق کے پار بھی جائے کبھی میری فغاں جاناں

کبھی مجھ کو پکارو تو مرے اپنے حوالے سے

تمہارے ہاتھ پہ رکھ دوں زمین و آسماں جاناں

عنبرین صلاح الدین


No comments:

Post a Comment